שימו לב הרחבנו את הסטים של המדבקות שלנו

OUR STORY

במהלך עבודתי כמעצבת הום-סטיילינג נתקלתי בצורך מהותי ליצירות אומנות בצבעים מדוייקים שיתאימו לחלל שעיצבתי, מצאתי את עצמי מחפשת שעות תמונות או הדפסים בסטייל מדויק ובלי התפשרות, בגלל שבדר״כ הלבשת הקירות נעשת בשלב האחרון של עיצוב החלל, התקציב שנותר הוא מצומצם ולכן לא היתה לי אפשרות לרכוש יצירות אומנות יקרות של ציירים מעורכים שאני מאוד אוהבת. בעקבות הצורך הזה מצאתי את עצמי יושבת עם אהוד (בעלי ואמן גרפיקה) ויוצרת ביחד איתו את האומנות המושלמת לחלל שלי, כזאת שתיהיה מדויקת לפלטת הצבעים שבחרתי ובסטייל המינימליסטי שאני אוהבת. גיליתי שהלבשת הקירות היא חלק בלתי נפרד מעיצוב פנים וכמה אופי היא מוסיפה לחלל. הביקוש ליצירות שלנו גדל וכך החלטנו לפתוח את readymade.

readymade הוא סטודיו בוטיק ליצירות אומנות מקוריות, שנולד מתוך אהבה לאסתטיקה מינימליסטית. אנחנו כאן כדי לתת לכם פיתרון עיצובי, מהיר ועדכני להלבשת הקירות שיוסיף אופי לכל חלל ובמחירים נגישים.
באתר תמצאו יצירות אומנות בעיצוב מקורי ומיוחד שיוצרו עם המון מחשבה ואהבה לסטייל ואסתטיקה עיצובית. כל יצירה שלנו היא פיס עם אמירה, שדויק ועוצב בדיוק בשבילכם.

אנחנו מאמינים שהלבשת קירות ואומנות קיר הם הטאצ׳ הסופי בעיצוב הבית או חלל העבודה, הם אלה שנותנות את הטון לחלל, מיחדות אותו והופכות אותו לבלתי נשכח. המטרה שלנו היא להפוך את הבית שלכם או את חלל העבודה שלכם לנעים, מקורי, מלא בסטייל ובעיקר שלכם!

היצירות מגיעות מודפסות וממוסגרות, במבחר גדלים וצבעים וביצור כחול לבן.
לכם נשאר רק לתלות!

אז למה אנחנו?

  1. אופציה להתאמה אישית של גווני היצירה בדיוק לחלל שלכם
  2. אספקה מהירה 7-10 ימי עסקים והיצרה אצלכם בבית
  3. יעוץ והכוונה מקצועי של מעצבת הום סטייליניג להתאמת היצירות בצורה מושלמת לחלל שלכם.
  4. ניסיון מעשי בעבודה מול מעצבים

אז מי אנחנו?

לירז טייץ

אמא לליה המקסימה! מעצבת הום-סטיילינג בוגרת שנקר. חיה ונושמת עיצוב, אופנה וטרנדים.

אהוד טייץ

אמן גרפיקה מומחשבת, צלם סטילס ובעל משרד פרסום בתחום הדיגיטל.

זמינים בוואטסאפ ליעוץ ושאלות
דילוג לתוכן