שימו לב הרחבנו את הסטים של המדבקות שלנו

טרנדים לעיצוב חדרי ילדים

מגמות עיצוב וטרנדים לעיצוב חדרי ילדים ותינוקות 2020-2021

חדר הילדים תמיד היה חדר שהורה שם עליו דגש בעיצוב, גם אם מדובר על עיצוב חדר לתינוק שבדרך, עיצוב חדר למתבגר או התאמת החדר לאחים. במאמר זה תכירו את כל טרנדים לעיצוב חדרי ילדים.
אז אלו הטרנדים שכדאי  לכם לאמץ:

  1. חדרים לא מגדריים:

היום המגמה שלנו הוא לייצר חדר שיכול לעבוד טוב לשני המינים, גם אם מדובר על חדר לבן ובת או לחדר לילד ראשון אבל כזה שההורים לא ירצו לשנות בעתיד כשילד נוסף יכנס למשפחה. הדרך הכי טובה ליישם את הטרנד הוא להשתמש בצבעים טבעיים ובהירים כמו מנטה, ניודים, צבעי אדמה שיכולים להתאים לבנים ולבנות. ולהישאר עם ריהוט בצבעים ניטרליים כמו  לבן, אפור או עץ טבעי.

  1. שימוש בחומרים טבעיים:  

שימוש נרחב בחומרים טבעיים כמו : עץ, ראטן, קש, צמר, וטקסטיל עשיר ואיכותי. נשתמש בפרקט, אהילי תאורה מראטן, שטיח רך, סלים, ריהוט מעץ וכל מה שיעזור לנו להוסיף טבעיות ונינוחות לחדר הילדים, גם הצבעים הטרנדיים ביותר הם צבעים שקרובים לטבע כמו צבעי אדמה, חמרה וניודים. 

  1. חדרים פונקציואנלים, נקיים וחברותיים לילדים:

חדרי הילדים היום מעוצבים בצורה נקייה יותר והם יותר מתוחכמים מבחינה עיצובית, ופחות נאיביים וילדותיים (פחות נראה חדרי נסיכות ומיטה בצורת אוטו לדוגמא), יש דגש על איחסון אסתטי, נגישות לספרים, לצעצועים ויצירה ובאופן כללי מחשבה על חדר שיהיה ידידותי לילד שנמצא בו, אני מציעה לעצב חדר ילדים תוך מחשבה על גובה הילד, ההתמצאות שלו בחלל וכו׳. 

  1. קיר כוח:

קיר כוח הוא אחד הטרנדים הבולטים לעיצוב חדרי ילדים, כשמו כן הוא, הקיר שנותן את הטון לחלל ובעצם נותנים עליו את הדגש העיצובי, קיר צבוע בצורה מיוחדת ובצורות מיוחדות, בשילובי צבעים, קיר שכולו טפט מיוחד וצבעוני או מדבקות קיר, קיר גלריה עם תמונות לחדרי ילדים או סט תמונות וכו׳. כשבוחרים להשתמש בקיר כוח בדר״כ שאר הקירות יצבעו בצבעים בהירים ולא יקבלו טיפול מיוחד על מנת לתת במה לקיר הכוח. בדרכ נהוג להשתמש בקיר הכוח לשים את המיטה.

טרנדים לעיצוב חדרי ילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זמינים בוואטסאפ ליעוץ ושאלות
דילוג לתוכן