שימו לב הרחבנו את הסטים של המדבקות שלנו

עיצוב נורדי – סקנדינבי, כך תעשו את זה נכון!

העיצוב הנורדי סקנדינבי נקרא כך בשל הגעתו אלינו ממדינות צפון אירופה כמו: דנמרק, פינלנד, נורבגיה ושוודיה. העיצוב הנורדי מאופיין בקווים נקיים ופשוטים פלטת צבעים בהירה ומונוכרומטית וחומרים טבעיים. העיצוב הנורדי הוא בעיקרו פרקטי, נגיש ומאוד קל ליישום.

אז ככה תעשו את זה נכון!

  1. בחרו בפלטת צבעים ניטרלית עם נגיעות שחורות או אפורות (בעיקר בסטיילינג הסופי), הקירות בסגנון הנורדי בדר״כ יהיו לבנים או ניודים בהירים והריהוט יהיה בגוונים בהירים ומחומרים טבעיים.
  2. הקפידו על מינימליזם בחלל, במקרה של עיצוב נורדי פחות זה לגמריי יותר. המינימליזם בעיצוב נורדי הוא לא רק ויזואלי אלה גם עניין של גישה של הסתפקות במועט.. (מארי קונדו מישהו?) בחרו את הרהיטים שלכם בקפידה וחישבו פעמיים אם יש צורך להוסיף משהו.
  3. בחרו ברהיטים וחפצי נוי מחומרים טבעיים בדגש על עץ, ראטן, ברזל ובטון החומרים הטבעים יוסיפו חמימות וטקסטורה לפלטת הצבעים הבהירה.
  4.  הפכו את החלל לפונקציונלי ככל האפשר, לפני שמעצבים את החלל אני ממליצה לעשות רשימת מכולת של הצרכים והרצונות שלכם ושל בני המשפחה שלכם ולעבוד לפי הרשימה כדי לתת מענה מושלם לרצונות האלה.  לדוגמא: האם אנחנו אוכלים בסלון? במקרה כזה כדאי לבחור בשולחן סלון גבוה, האם אנחנו אוהבים לרבוץ מול הטלוויזיה? במקרה כזה יש לשים דגש לנוחות הספה והרוחב שלה כדי שתתאים לשכיבה ורביצה ממושכת. 
  5. הוסיפו עציצים: העיצוב הסקנדינבי שמחובר לטבע מאופיין בצמחייה ירוקה וכמה שיותר. ניתן לשלב צמחי תבלין במטבח ועציצים שטובים לנשימה בסלון או בחדר השינה.
  6. קיר גלריה: בגלל העיצוב המינימליסטי שבו מאופיין העיצוב הנורדי, קיר גלריה הוא אחד הדברים שנותנים את האופי והאווירה בחלל. ניתן לשלב תמונות ויצירות אומנות שונות בגדלים שונים ומסגרות שונות וליצר קיר עם אמירה יחודית שאין לעוד בית אחר.

לסיכום העיצוב הנורדי פופלרי מאוד בשנים האחרונות בישראל דווקא בגלל הפשטות שלו, הקווים הנקיים והמינימליזם. כדאי לנסות את זה בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זמינים בוואטסאפ ליעוץ ושאלות
דילוג לתוכן